Arxiu del Teb

Logotip del TebL’aventura del projecte de joves del Teb començà l’any 1992, i fou el 1995 quan es va constituir com associació. En tots aquests anys són moltes les persones que han participat del projecte i moltes també les activitats realitzades.

En aquest espai volem mostrar la història del Teb, una trajectòria vinculada estretament al barri que us volem mostrar a través d’imatges, gravacions sonores i audiovisuals, de textos i publicacions que anirem recollint, documentant i publicant en aquest espai.

Benvinguts i benvingudes a l’espai històric del Teb!

Homenatge a en Badre “Badre siempre con nosotros”

Vídeo reportatge de L’Homenatge a en Badre, organitzat per amics, família, veïns i entitats del barri.

Ravalsurf & Acompanyats pel vent

Aquest vídeo es va realitzar durant la sortida amb vaixell de Ravalsurf proposada pel projecte Acompanyats pel Vent. Es va realitzar el 11 de desembre del 2010 per la costa de Barcelona.

Ravalsurf a Montgat

Vídeo de una sessió de surf el 12 de Desembre del 2009 a Montgat. En aquest vídeo es pot observar la sessió d’escalfament i els exercicis d’iniciació en la pràctica d’aquest esport.

Reportatge dels fets de la mesquita

Vídeo reportatge realitzat arrel d’una agressió a un jove de l’entitat. Els seus amics decideixen fer aquest vídeo per explicar i denunciar aquests fets.

Deixar Resposta

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*

Network-wide options by YD - Freelance Wordpress Developer