Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer el seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
JOSEP SUARI PLANES, soci del CGB dels anys 50’s i membre destacat de la gimnàstica esportiva i ornamental. L’any 1959, el Monitor del Conjunt d’Ornamental i Esportiva, en Josep Sánchez (Sabú), li va proposar formar part de l’equip de la Secció de Gimnàstica Esportiva, junt amb altres components de la època como: Diego Martínez, Luis Ariza, Macià, Jordi Juncosa, Reyes, Armengol, etc. convertint-se, molt aviat, en un membre molt actiu participant també en les activitats de la resta de Seccions de la Entitat.
Inici de la Gimnàstica ornamental d’en Josep Suari – Escola de la Torrassa (Hospitalet) Festival esportiu de l’any 1960.Components del Grup de Gimnàstica: Antonio Octavio, Diego Martínez, Luis Ariza, Josep Suari, Macià, Jordi Juncosa, A. Reyes. Agenollat a l’esquerra de la imatge veiem participant en la Gimnàstca esportiva en JOSEP SUARI. Any 1962JOSEP SUARI, Joan Espinosa, Conrado Liarte i Antonio Bosch. Inici de la renovació del Conjunt Ornamental – Any 1960Festival Esportiu del CGB Saló Iris – JOSEP SUARI aquí ja era portor indiscutible, Joan Espinosa, Martin – Manel Collado. Posteriorment durant la dècada dels 60’s, de la mà de l’entrenador Josep Garcia, va destacar també, participant amb l’equip de la esportiva en nombroses proves i campionats de notable èxit. Hem de remarcar el segon lloc per equips de la II Lliga Nacional de Gimnàstica per Clubs, celebrada al Gimnàs Municipal de Montjuïc a Barcelona a l’any 1966. Equip de gimnàstica del C G B. Aquí veiem la evolució gimnàstica d’en JOSEP SUARI en el Camp de la Esportiva. Durant tota la seva trajectòria gimnàstica, va demostrar una tenacitat i capacitat de treball en totes les seccions del Centre, que hi va participar, destacant posteriorment en la Gimnàstica Ornamental, durant el període en que aquesta Secció va passar a mans del Monitor JOAN ESPINOSA actuant molt aviat en totes les nombroses Gales esportives i benèfiques en que participava el Centre. Manel Collado – Luis Ariza – JOSEP SUARI i Monitor: Joan Espinosa. Alguns entrenaments habituals. Sales del Barcelonès sobre la Gimnàstica 0rnamental.Exhibició Ornamental del Conjunt del C G B a la Festa Major de Calella a l’any 1965. Monitor: Joan Espinosa, Components: JOSEP SUARI, Lluís Ariza, Franc Suari, Toni Ramírez. A l’esdeveniment va intervenir també la Secció de Lluita Greco romana.
En aquests exercicis de Gimnàstica Ornamental en Josep Suari feia les funcions de Portor i també de Mitja base. Les instantànies corresponen a la Sala del Barcelonès i el Saló iris a l’Any 1964. Els Gimnastes: A. Ramírez – F. Suari – J. Suari – L. Ariza – M. Collado – C. Liarte – J. Campos i J. Espinosa.
A destacar, sobre de tot, la extraordinària participació d’en JOSEP SUARI en el Festival de l’Entitat en ocasió del 50è Aniversari (Noces d’Argent) a l’any 1983. A dalt trobem els gimnastes: JOSEP SUARI, Miquel Navarro, Manel Collado i Joan Espinosa. que van conservar viva i en acció, la Secció de Gimnàstica Ornamental del C G B des de l’any 1960 fins més enllà del tancament del Centre al 2004.Festival del 50è Aniversari del CGB a l’any 1983. El Conjunt Ornamental del Centre en un moment de la seva exhibició de Gimnàstica. Components: Miquel Navarro, Manel Carreño, JOSEP SUARI i Joan Espinosa. El Conjunt Ornamental del C G B al Festival Poliesportiu del 50è del Barcelonès, davant l’atenta mirada de familiars i esportistes participants, durant la celebració a la pista esportiva de l’antic solar de Can Mateu, avui Plaça dels Àngels.
Voldria saber sobre Joan Josep Suari Planas. Soc Francisco Monerris, un antic amic de la mili. Gràcies
En Josep Suari Planas va morí l’any 2020.
Si estàs interessat puc comunicar-te amb la seva Vídua.
Necessite posar me en contacte amb ell